dinsdag 6 september 2011

We zijn gestart...

Voila, lieve mensen, het schooljaar is gestart. Ik laat jullie gewoon enkele beelden van onze klas zien... Mijn schatten moeten nog wennen aan het klaslokaal, aan elkaar en aan mij. Toch zit de sfeer er al best in ;-)
De zandbak is al erg in trek geweest. Ze maken bergen, vulkanen, meren en rivieren. Eigenlijk komt het er gewoon op neer dat ik vaak met de gieter over en weer loop om modder te maken ;)

Tja, het lievelingsplekje van heel wat kleuters... Begrijpen jullie waarom ik het makkelijk vind als mijn schatjes makkelijke schoenen hebben?

De werkmannen hebben alles opgemeten en vertrekken naar de volgende locatie.

Jammer dat ik maar 1 computer meer heb. Nu moeten ze wel even wachten voor ze aan de beurt zijn. Gelukkig vinden ze kijken ook al leuk.

De schoenen met hoge hakken en de verkleedkleren zijn erg in trek. Er wordt gekookt, afgewassen, was opgehangen, baby's verzorgd,... Net echt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten