zaterdag 14 januari 2012

Kerstreceptie (deel 2)

Ik had vooraf uitgelegd dat mensen op een receptie niet alleen eten en drinken maar dat ze ook rondstappen en dan een praatje deden met de mensen die ze tegenkwamen... Mijn kindjes hebben dit héél goed onthouden. Als ze aan een andere plek van de tafel wilden gaan (om een ander soort chips te eten), deden ze een praatje met de kleuters die ze passeerden. Hilarisch gewoon!

Op een bepaald moment zei 1 van mijn kleuters, die in gesprek was met een vriendje,: "Juf, wij werken op hetzelfde werk."



Tussendoor ging ik rond met champagne en vroeg ik: "Wenst mevrouw (mijnheer) nog een beetje drinken?" Dan kreeg ik als antwoord: "Ja, graag!" of " Nee, dank u!" Wie ooit durft zeggen dat kinderen niet beleefd meer zijn, mag eens langskomen ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten