woensdag 4 april 2012

De stoet trekt door Rijmenam...

De ganse voormiddag hingen de regenwolken dreigend in de lucht. Zou de stoet wel kunnen doorgaan?...even een kaarsje laten branden om het toch te vragen... En ja, hoor! Het was prachtig weer! Mijn liefjes klommen enthousiast in de aanhangwagen van mijne va.

Ze waren er helemaal klaar voor! Super leuk dat er heel veel mensen kwamen kijken!!!
Jammer genoeg konden mijn kindjes niet allemaal op één kar. Zij konden aansluiten bij juf Hilde van de kleintjes.

Onderweg was er zoveel te zien! De politie hield het verkeer tegen... De auto's moesten wachten... En dan vooral al die mensen die kwamen kijken! Ge-wel-dig!

Natuurlijk moest ik mijn tijd verdelen over de 2 karren. Tussendoor eventjes dag gaan zeggen en horen wie zij allemaal hadden gezien langs de kant!

Dank je wel aan alle lieve mensen die het zo fijn gemaakt hebben voor mijn kindjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten